29.12.2022 Předvánoční podvečerní akord Napsal uživatel Pavel Černý    PDF Tisk Email
Fotoreportáž
Předvánoční podvečerní akordVýše zmíněný pořad je vlastně pravidelný cyklus, který se vždy před vánoci koná v kulturním domě ve Veselí nad Lužnicí, a který má tak nějak na triku kapela Cihelna a spol. Dva roky zpět tomu zabránil jakýsi to virus a letos se mohla tradice opět obnovit. Stalo se tak v předvečer Štědrého dne a sál kulturáku byl zcela zaplněn.
24.12.2022 Narodil se Jéžišek Napsal uživatel FOLKtime.cz    PDF Tisk Email
Zajímavosti
Narodil se JéžišekMilí čtenáři FOLKtime.cz, jak se to obvykle píše? Příjemné prožití vánočních svátků a bohatého ježíška vám přejí... Členové naší redakce i jménem přispěvatelů a spolupracovníků. Prožijte společné chvíle v lásce a pohodě se svými blízkými a ve vzpomínkách i s těmi, kteří tu s námi již být nemohou.
Krásné Vánoce!
21.12.2022 Trojice podzimních country skupin Napsal uživatel Miloš Keller    PDF Tisk Email
Trojice podzimních country skupinTrojice podzimních country skupinTrojice podzimních country skupinV podzimních kolech Bonanzy a Folkových stupňů na Countryradiu soutěžily mimo jiné hned tři countryové kapely. A potěšitelné je, že jsou každá jiná. Ano, úvod podobný předchozímu článku, ale dál už to bude jiné...
20.12.2022 Cop ve Mlejně jako závdavek Napsal uživatel Džexna    PDF Tisk Email
Fotoreportáž
Cop ve Mlejně jako závdavekVe čtvrtek 15. prosince se v pražském Mlejně objevil plzeňský Cop. Fanouškům v našem hlavním městě koncert této bluegrassové legendy chyběl už hodně dlouho, není tedy divu, že byl plný dům! Léta jsme byli zvyklí, že před Vánoci "dárek s modrou mašlí" rozbalovala dobrá duše Mlejna Maruška Amunka Navrátilová, jeho dlouholetá a dnes už bývalá dramaturgyně. Jenže, co naplat, ve Mlejně už není nic jako dřív. O vřelé a přátelské přivítání jsme ale nepřišli...
19.12.2022 Ještě před Vánoci si nadělte koncerty Napsal uživatel Džexna    PDF Tisk Email
Pozvánky
Ještě před Vánoci si nadělte koncertyDo Salmovské literární kavárny vás zve skupina Troiss. Na poslední letošní koncert, na který můžete zajít ještě před Štědrým dnem ve čtvrtek 22. prosince od 18:30h. Hostovat kapele tentokrát bude fenomenální zpěvák Michal Braxatoris.
16.12.2022 Krausberry vydává po 15 letech řadové studiové album Napsal uživatel 100PROmotion    PDF Tisk Email
Novinky
Krausberry vydává po 15 letech řadové studiové albumKrausberry, 38 let stálice české blues – rockové hudební scény, vydává po 15 letech své 7. řadové album s názvem Poslední nádražák. Martin Kraus k názvu dodává: „Název alba je po mém dvojčeti Tomášovi, který to před časem bohužel zabalil. Byl výpravčí v Týnci nad Sázavou a dráhy miloval, jako nikdo jiný. Na titulní fotce je brácha před školou. Fotku mi dal otec našeho spolužáka, který ji vyfotil. Myslím, že Tomáše přesně vystihuje a navíc se mi moc líbí.“
16.12.2022 Pozvánka na Folk mezi řekami Napsal uživatel Pavel Černý    PDF Tisk Email
Pozvánky
Pozvánka na Folk mezi řekami Vážení přátelé, určitě budete mít čas i chuť v povánoční a předsilvestrovské době zažít fajnový hudební zážitek.Kdy, kde, co? No přece 29. prosince ve Veselí nad Lužnicí pokračuje zdejší hudební cyklus Folk mezi řekami již 7. dílem. Pořádající kapela Jen tak tak si do zdejšího kulturního domu zve hosty a tentokrát zde vystoupí andělský kytarista Jiří Smrž a americký houslista Benjamin Lovett.
15.12.2022 Trojice podzimních písničkářů Napsal uživatel Miloš Keller    PDF Tisk Email
Trojice podzimních písničkářůTrojice podzimních písničkářůTrojice podzimních písničkářůV podzimních kolech Bonanzy a Folkových stupňů na Countryradiu soutěžili mimo jiné hned tři sólisté. A potěšitelné je, že jsou každý jiný. Víťa Troníček natočil album Mnohotváří větru. Popravdě, zas tolik tváří tam není – celým albem se vine jako červená nit rozpoznatelný a charakteristický skladatelský i textařský rukopis...
14.12.2022 Isara na TV Noe v pořadu Cvrlikání Napsal uživatel Isara    PDF Tisk Email
Aktuality
Isara na TV Noe v pořadu CvrlikáníMilí přátelé, Cvrlikání je hudební pořad televize Noe s povídáním a zajímavými interprety. Hostem moderátora Luďka Strašáka bude v přímém přenosu ve čtvrtek 15. prosince od 20:25 skupina Isara.
14.12.2022 Okénko Jardy Hnízdila a jiné zajímavosti - 18. Napsal uživatel Pavel Černý    PDF Tisk Email
Folk v TV
Okénko Jardy Hnízdila a jiné zajímavosti - 18.Milým hostem Jardy Hnízdila v prosincovém pořadu Hvězdy jihu folk&country na JČ1 byl Lukáš Holec. Společně se pohybovali v tématu věnovanému kapele Spolektiv, ve které Lukáš Holec působil a působí, stěžejní část byla ale věnována dětskému a mládežnickému sboru Medvíďata při ZUŠ v Českém Krumlově. Opravdu široký záběr Medvíďat pod vedením Lukáše Holce a jeho spolupracovníků je obdivuhodný a inspirativní.
13.12.2022 Večery S: Medvíďata, Blondýna, Spolektiv Napsal uživatel Jarda Hnízdil    PDF Tisk Email
Pozvánky
Večery S: Medvíďata, Blondýna, SpolektivMilí přátelé a fanoušci Večerů S! Blíží se závěrečný koncert VI. ročníku hudební série Večery S koncerty v Divadle U Kapličky 2022 v mimořádné programové sestavě. V pátek 16. prosince 2022 od 19:00 hodin se můžete těšit na vystoupení mládežnického sboru Medvíďata, velmi vás svou originalitou překvapí písničkářka Blondýna a o závěr koncertu i celého ročníku Večerů S se postará na své domácí scéně kapela Spolektiv.
12.12.2022 První zveřejnění hosté Slunovratu naznačují, že 10. ročník festivalu bude opět lahůdkou Napsal uživatel Vašek Müller    PDF Tisk Email
Festivaly
První zveřejnění hosté Slunovratu naznačují, že 10. ročník festivalu bude opět lahůdkouPrvní zveřejněná jména účinkujících festivalu Slunovrat 2023 dávají tušit, že další ročník této hudební a kulturní události bude výjimečný nejen tím, že bude v pořadí již desátým, a tedy jubilejním. Proběhne od 22. do 24. června v krásných historických interiérech i exteriérech Opavy, mezi které se premiérově zařadí také magický kostel sv. Václava.
09.12.2022 Koncert, který jsem neviděl Napsal uživatel Pavel Černý    PDF Tisk Email
Fotoreportáž
Koncert, který jsem nevidělA teď se možná divíte proč o tom píšu, a jestli jsem se třeba nezbláznil. No, možná trochu jo. Na ten koncert jsem se velmi těšil, jenže přírodní živly rozhodly jinak. Sníh napadnuvší v ten podvečer na silnici celkem slušně klouzal, a protože bydlím na vesnici, tak jsem se, ač nerad, rozhodl neúčastnit se hudebního vystoupení. Koho že vlastně?
08.12.2022 Vyhlášení nového ročníku konkurzu Zahrada písničkářů 2023 Napsal uživatel Pavel Strakoš    PDF Tisk Email
Folk v TV
Vyhlášení nového ročníku konkurzu Zahrada písničkářů 2023Společným fotem finalistů minulého ročníku Zahrady písničkářů bychom rádi zahájili nový konkurz pro rok 2023 - tak tedy: Televize Noe vyhlašuje konkurz o účast na festivalu Zahrada písničkářů 2023. Zúčastnit se mohou jednotliví písničkáři a písničkářská dua s výhradně atutorskou tvorbou v češtině popř. slovenštině. Co je pro přihlášení třeba udělat?
08.12.2022 UnderFolk – Inženýr Vladimír & Alžběta Dudová Napsal uživatel Saša Niklíčková    PDF Tisk Email
Pozvánky
UnderFolk – Inženýr Vladimír & Alžběta DudováV úterý 13. prosince proběhne poslední letošní underfolkový večer. Pozvání přijali dva písničkáři z Prahy: mistr nemilosrdného humoru Inženýr Vladimír a mladá nadějná autorka Alžběta Dudová, jež svůj hudební projekt nazvala Vnitrublok. Koncert proběhne od 19 hodin v kavárně V břiše velryby v Havelském parku v Mladé Boleslavi.
07.12.2022 ŽIVO: fotoreportáž ze křtu Morytátů a romancí Napsal uživatel Ivo Cicvárek    PDF Tisk Email
Fotoreportáž
ŽIVO: fotoreportáž ze křtu Morytátů a romancíJeden večer, dva fotografové a řada špičkových muzikantů! Křest Morytátů a romancí zachytili obrazově Jan Mikolášek a Jan Urbanec, a osobními vzpomínkami okořenil jejich fotky autor hudby a textů kapely ŽIVO Ivo Cicvárek.
06.12.2022 Křest CD Díl druhý v opavském kostele Sv. Václava Napsal uživatel Vašek Müller    PDF Tisk Email
Fotoreportáž
Křest CD Díl druhý v opavském kostele Sv. VáclavaV rámci festivalu Slunovrat Winter Edition 2022 odehrál v snad nejkrásnějším opavském prostoru, tedy v kostele sv. Václava, svůj koncert Robert Křesťan a Druhá Tráva. Tohoto krásného listopadového večera proběhl také křest CD Díl druhý. Slavnostního aktu se chopily tři sudičky symbolizující Víru, Naději a Lásku...
02.12.2022 Nové vydání hudebního magazínu Mezi pražci už brzy na vašich obrazovkách Napsal uživatel Pavel Strakoš    PDF Tisk Email
Folk v TV
Nové vydání hudebního magazínu Mezi pražci už brzy na vašich obrazovkách S první zapálenou svíčkou na adventním věnci přichází i nový díl hudebního magazínu Mezi pražci. V premiéře už tuto sobotu 3. prosince 2022 ve 21:10 hod. na televizi Noe! Dále pak v reprízách a ve videotéce televize Noe...
28.11.2022 Pomozte s vydáním debutu Jany P.S. Napsal uživatel David Konopáč    PDF Tisk Email
Novinky
Pomozte s vydáním debutu Jany P.S.Jana P.S., zpěvačka známá z acapellového Pětníku, vydává sólové album. Sešla se na něm pestrá sestava autorů a muzikantů. Vedle Jany zpívá například pětníkovská Alena Čápová a druhdy pětníkovský Jirka Havelka; hudbu složili Dušan Vainer (Madam v triku, The Folks, dříve Šantré), Jarda Hnízdil (Spolektiv), Jiří Šlupka Svěrák (Nejenblues, dříve C&K Vocal), Tomáš Berka (Vokobere, Corpus Delicti)...
25.11.2022 Magický večer v táborské Univerzitě Napsal uživatel Pavel Černý    PDF Tisk Email
Reportáže

Magický večer v táborské UniverzitěSpadané listí. Tohle může být popis současného stavu ve venkovních prostorách. Ale taky název táborské kapely, která nevystupuje až tak často a tentokrát byla jakýmsi předvojem mnoha Anděli zasažených Žambochů. Stalo se tak 22. listopadu v táborské restauraci Univerzita, jejíž hudební a kulturní popularita ve zdejší oblasti stále roste...

<< Začátek < Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Další > Konec >>

Strana 2 z 323

<< Leden 2023 >>